advertisement

Ibu oohhh Ibu..





Ibu oohh ibu,
pagi2 scroll FB jumpa poster ni. 
Tiba-tiba rindu mak.

Masa kecik-kecik dulu selalu merungut bila mak suruh buat itu ini..
nak..nak kalau masa tu tengah tengok Tv atau main.
kadang-kadang mak marah, kadang-kadang dia buat sendiri.(mungkin dah penat nak marah).

Bila besar, baru rasa menyesal buat mak macam tu.
Sekarang baru reti nak feeling touching kalau peluk mak.
Mungkin dah dok sendiri, jauh ngan mak abah, baru tahu erti rindu.

Sayang mak.. sayang abah jugak. 


P/s: Salam jumaat semua. Badan tak sihat. nak berehat.. :)






7 comments:

  1. Ototottto .. tq tauu ingatkan sama2 insaf hikhik

    ReplyDelete
  2. biasa lah tu Syida, kekadang kita rasa rindu pad ayang jauh lebih2 lagi ibunda tersayangkan, hargai lah mereka Syida kalau rindu boleh peluk erat2 supaya hilang segala rindu rinduan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mujur dok dekat ja.. nak balik tiap2 minggu pun boleh.. walaupun dok rumah sekejap ja.. hehe

      Delete
  3. Ni mesti anak mak ni kannnnn kannnn kannn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti la anak mak, tak kan anak akak.. haha.. alaaa, sekali sekala manja ngan mak.. hehe..

      Delete
  4. jasa mak tak kan terbalas kan....seboleh2 jaga hati mak...takut menyesal di kemudian hari....sy pon rindu mak sy...

    ReplyDelete

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...