advertisement

Tiba-tiba ja..







Tiba-tiba ja rasa nak lari jauh-jauh. Tapi kan.. duit tak dak..Haha..

Duit ni memang tak leh bawak mati, tapi kalau tak dak leh mati ooo..


Happy blogging semua and happy2 sokmo ye..

26 comments:

  1. Replies
    1. beli sendiri SS.. JM beli kan ai ja..haha

      Delete
    2. buat apa gi bulan, bukan ada apa pun...gi lah Paris ke Koya ke...

      Delete
  2. kalau sis JM x de makanan boleh mati x de duit boleh pinjam heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru balik koya poket dah kering eh..SS nye pasal anytime :-)

      Delete
    2. Kulit pon semua kering... He He He...

      Delete
  3. Alololo.. Nape nih laling? Cam majuk je bunyinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanya JM ke hahahahaha...perasan sudah...JM merajuk sbb hari2 check peti surat tapi envelope dari SS tak sampai2

      Delete
    2. Pelik betul! QA yang Penang jauh nuuuu pun dah dapat...

      Delete
    3. Ke SS acah2 hantar ja..haha..
      posmen ni memang erk, yg dekat tak mo bagi..
      dlu ai tunggu barang dari kawan pos dari alor setar pun sebulan lebih baru sampai.. apa daaa

      Delete
    4. Uishhh.. Mana leh acah2... X leh memain dgn otai... Ha Ha Ha...

      Delete
    5. JM banyak sangat org bagi hadiah, POSMEN xmo hantaq dah.. haha.. dia jemu, asyik dia ni ja..haha..

      Delete
    6. posmen tak jujur camtu baik berhentikan je..i tak sabar tau nk dapat sobiner dari peminat bernama SS tu ahaha...SS! u minat dan i minat u kan..ahaha..harap2 org tak gelar LESBIAN heheheh

      Delete
    7. orang otak senget ja suka fikir camtuh..haha..
      sat2..
      U ols LESBIAN kah??
      Hahahahaha

      Delete
  4. Feeling the same..
    Tapi x sampai hati bila terkenangkan mak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. dah terasa nak bawak diri sebenarnya.. tapi bagitau mak, dia cam sedih ja.. sian tgk mak.. nak bawak sekali, dia xmau ikut..

      Delete
    2. Jangan bawa diri dulu adik-adikku. Pahit sekarang,...kuatkan semangat. Insya Allah ada manis yang kalian akan cicip bila hati dah terpujuk :)

      Delete
  5. last rasa gitu time blum kawin
    sekarang dah anak, nak majuk pun pikir anak dulu
    wahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..angkut je anak2 sekali..hheee

      Delete
  6. bawak diri mendekatkan diri kepada Allah itu yg terbaik hihihih

    ReplyDelete
  7. CT nak ikut.. dah sampai kat tempat tu kitaaaa pecah lah..
    bawah haluan memasing.. ehehe..

    ReplyDelete

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...