advertisement

Jangan Rindu

****Auto publish****


Ini entri cuma nak bagitahu, I agak sibuk dengan macam-macam aktiviti sekarang ni. Sampai naik ting tong otak ni.. Hihiii.. 

Kadang-kadang confuse mana nak diutamakan dulu. Belajar atau kerja? Kalau bab berjalan-jalan memang pilihan terakhir lah kan. Kenduri satu hal. Menghadiri walimatul urus tu macam penting tambah-tambah saudara mara dan kawan-kawan rapat. 

So U ols jangan rindu ye.. hehe.. 

* Biarlah nak perasan.. :P walaupun tahu tak dak sapa nak rindu dendam pun.. HAHA


Jom layan sikit 












18 comments:

  1. Rinduuuuuu serinduuuuu rinduuuuu nyaaaa... ahakssss..

    ReplyDelete
  2. Kalau boleh dibelah-belah badan tu ok juga ye Syida boleh diagihkan satu bahagian sana satu sini hihi...

    ReplyDelete
  3. patutlah lama menyepi....baru tahu syida belajar n kerja...kena ati cekal betul ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Kak Yan.. jiwa kental betul.. study ngan kerja..
      ni Syida ikut saranan Pak Menteri.. 2 kerja sekali gus =P

      Delete
    2. betul2 ...pak menteri pun parttime banyak...huhu

      Delete
  4. wak nk fantun sateww.,

    tuai padi antara nmpk,
    esok jgn layu layuan, ammvoii
    nih wak dtg blog nk kasik nmpk,
    esok xlah rindu rinduan., kihkih2

    ReplyDelete
  5. lagu you tu buat I terindu pakwe lama pulak...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaip.. yang almond london tu ke >.< oooops aahaha..

      Delete
  6. ehhhh...harus laa rinduuuuuuu.....hehheh

    ReplyDelete
  7. rindu laaa Syida rindu !!! janganla hilang lama2..

    ReplyDelete
  8. bila banyak urusan datang serentak mmg pening tak tahu mana nak buat dlu..
    tapi still.. siapkan on time n tamo delay2 k..

    ReplyDelete

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...