advertisement

Download Transformer 2014

Baru-baru ni dok ber'chit-chat' dengan kawan baru, actually kenai tu dah lama, rasanya dah dekat 4 tahun, tapi baru2 ni nak mula ber'chit-chat', semuanya sebab Shaklee.

Dalam dok chit-chat tu, terceritalah pasal download2 movie ni. Tiba-tiba hati ni rasa teringat kat Transformer yg baru keluar masa puasa ritu. Tak sempat p tengok, ye la mana ngan bulan puasa plak tu. Rasa macam tak best ja tengok bulan2 puasa ni. Ramadhan datang sekejap je, rasa sayang. Saya memang suka sangat dengan cerita transformer ni, yg sebelum2 ni memang layan lah. 2-3 kali tengok sebab nak paham cerita betul2. Otak lambat nak tangkap story sebenar cerita action ni ( tu pun ada hati nak layan kan..hihi).


Mula2 tu suka sebab robot2 tu cam comel je. tambah2 si Bumblebee tu. Saya minat kereta ngan robot2 tu. Dari minat kereta2 ngan robot tu terus layan n follow dia punya story. Lantak la sapa pun menulis atau mengarah cerita, tapi layan cerita ni sebab the cute Bumblebee.

Jadi, kawan baru saya ni ajarlah macam na nak download. Mula2 kena download U-Torrent dulu, pastu dah ada sofware ni baru leh download movie2 tu semua.

Pas dah download leh la masuk sini nak tengok movie2 tu, dan klik la download. Saya ambik yang free ja, malas nak bayar2 ni.

Sabarnya tunggu.. dah 22 jam, baru banyak ni..Huhu.. (dah kau ambik free, kena la tunggu lama, padan muka kau kan..) Haha..

32% dalam masa 22 jam(sebenarnya pause sekejap semalam). Saja wat teruk.

Untuk korang-korang yang tak sempat tengok kat panggung, leh la try download kat situ. Saya pun baru nak belajar download2 ni.







Konsultasi secara percuma 
Jom dapatkan supplemen semulajadi,dan selamat
boleh :-
follow saya di facebook Syida Hashim
atau page saya Alahai Vitamin
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925
Email: syida_11@ymail.com
shaklee ID 1068905












No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...