advertisement

TELEKUNG LYCRA YANG CANTIK DAN MURAH

assalam korang yang cantik dan hebat semua.. Mai singgah tengok telekung lycra yang cantik2 ni.

menjadi trend sekarang, rata2 mesti nak dapatkan koleksi telekung yang cantik kan. bukan tu ja, kita kalau nak solat mesti nak pakai yang selesa. penggunaan telekung bukan lah wajib tetapi, menjadi kebiasaan kita di rantau ini sejak dulu lagi. Saya pun tak nak la lepaskan peluang dapatkan telekung yang cantik, selesa serta murah lagi.

Barang yang baik harus lah di kongsi. Itu la saya dari dulu. Jika anda berminat nak dapatkan telekung lycra ini, anda boleh dapatkan nya dengan saya. Saya gerenti kualiti yang terbaik untuk anda.

KENAPA PERLU MEMILIH TELEKUNG LYCRA KAMI?

Telekung kami diperbuat dari kain LYCRA high grade.
Dijahit dengan kemas dan teliti.
Kami jamin KUALITI produk diutamakan

KENAPA MEMILIH TELEKUNG LYCRA??


1. Tidak jarang
2. Kain berat dan jatuh ( tidak perlu risau mengerbang jika solat di bawah kipas)
3. Tidak mudah kedut
4. Tidak panas dan selesa di pakai
5. Pilihan warna yang menarik.
5. Bahagian kepala yang kemas dan rapi ( tidak perlu pakai anak tudung)
6. Kain yang labuh – tiada masalah akan nampak kaki .
7. Pinggang bergetah
8.Free size untuk dewasa



Terdapat pelbagai pilihan warna yang menarik, boleh tengok chart di bawah. pilih telekung pilihan anda sekarang.


HANYA RM 65.00 SEPASANG. Ianya termasuk postage. tambahan RM6 untuk sabah sarawak. serta tambahan postage untuk lebih 2 pasang. 


warna yang tidak dinyatakan, boleh rujuk dengan saya ye. Insyaallah, stok akan berubah dari semasa ke semasa. harga jugak akan berubah jika renew stok. 





follow saya di facebook Syida Hashim
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925
Email: syida_11@ymail.com

No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...