advertisement

INCH LOSS PLAN DENGAN CINCH SHAKE

Cinch Shake ni best tau u ols, kalau yang memang berhajat nak kurus tu memang sangat bagus amalkan cinch shake ni.. Rasanya pun sedap, terdapat dalam 3 perisa iaitu coklat, vanila dan latte. Kalau ikut tekak saya memang suka yang perasa coklat tu. Rasa lemak2 coklat tu(eh lemak ke, konfius lak, hihi)..



Kenapa Cinch Shake bagus dalam membantu hilangkan inci tubuh kita?


Cinch Shake ni kaya dengan protin, semua sedia maklum kan, protin adalah sumber tenaga segera, yang mana dapat memberikan rasa kenyang yang lama. Malah, protin membantu membina otot tubuh. Otot diperlukan untuk pembakaran lemak. Cinch Shake boleh dijadikan sebagai meal kita. Macam saya kan, saya akan gantikan breakfast atau dinner saya dengan cinch ni. Memang kenyang u ols. 

U ols jangan salah faham ye, kalau timbang tak turun, sebab otot pun ada berat dia tau. Cuba ukur inch tu, kurang tak? Lagi satu, makan kena la konsisten tau. Buat apa benda pun, seeloknya konsisten la.. Jangan hari ni makan, pas tu selang, minggu depan lak baru makan..kalau tak nampak kesan, bukan salah produk, tapi diri sendiri. 

Selain itu, janganla kita mengharapkan yang makan ni, terus kurus serta merta. Mustahil tu. Kalau kita baca atau dengar yang produk tu boleh turun berat 10 kg dalam smggu, waspada la.. Sebab apa saya cakap gitu? Selalunya produk macam itu, akan mengurangkan jumlah air dan otot dalam badan kita. Memang saya akui yang berat akan turun, tapi cara ini adalah salah. Kita akan dehidrate serta boleh menyebabkan kematian. Usahlah kelam kabut sangat nak kurus, kita nak gemuk pun ambik masa, ye tak? Sama la macam kurus pun, lebih baik perlahan-lahan sebab cara itu lebih selamat. Tapi INGAT! kurang kan lemak, bukan air atau otot. Kita perlukan air sama juga peratusnya walaupun gemuk atau kurus. Otot dapat membantu badan untuk membakar lemak.

Lagi yang best pasal cinch ni kan, kita kurus badan tak menggeleh, sebab protin kan ada untuk membina sel-sel baru serta otot badan kita. Tambahan pula, kulit kita pun makin cantik(syiok kan).


Rasa nak mencuba tu silalah hubungi saya wokey. Gerenti puas hati punya makan ni.





Konsultasi secara percuma 
Jom dapatkan supplemen semulajadi,dan selamat
boleh :-
follow saya di facebook Syida Hashim
atau page saya Alahai Vitamin
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925
Email: syida_11@ymail.com
shaklee ID 1068905

No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...