advertisement

GLA Membantu Atasi Jerawat Disebabkan Masalah Hormon

Suka saya nak bincangkan isu jerawat ni, sebab saya sendiri mempunyai masalah jerawat yang teruk. Dah detoks toksik, dah pakai itu ini, jerawat still naik, cumanya berkurang lah sedikit dari sebelum ni. 

Untuk atasi masalah jerawat saya ni, mula-mula saya fokus atasi resdung, saya ambil set resdung. Set ni sangat membantu mengatasi  masalah resdung dan elergi saya pada makanan laut. Akan tetapi, masalah jerawat memang agak makan masa. 

Selepas tu saya cari punca-punca lain berlakunya masalah jerawat ni. Memang, jerawat bukanlah penyakit berbahaya, tetapi sebagai perempuan yang masih bujang ni(hihi) dan bekerja mestilah benda ni akan menyebabkan kita kurang keyakinan. Bukan tu sahaja, jerawat yang naik ni akan menyebabkan kegatalan. Sedikit sebanyak menganggu keselesaan kita.

Panjang plak intro kan.. Maaf ye..

Jadinya saya mencuba GLA Complex pulak untuk atasi masalah hormon yang tak stabil ni. Mana saya tahu? hihi, yang gugirl mesti paham kan, kalau period datang tak on time, pms(termasuk jerawat) tu melibatkan hormon. Jerawat keluar tak tentu masa dan besar2 plak tu. 

Alhamdullilah jerawat makin kurang, nak hilangkan terus kena ambik masa sikit ye. Kena konsisten dan sabar, ok. 


Ya betul dengan harga istimewa.. Jom place order sekarang ( bulan 8 2014) ni tau.

 


GLA ni bukan fokus untuk perempuan sahaja ye. Sesuai juga utk kaun Adam. Rajin-rajin la jengah sini untuk tahu Kelebihan GLA Complex Shaklee.


So macam mana? rasa nak cuba GLA tak? 
Kalau anda pengguna kad kredit mahupun kad debit serta berminat nak order sendiri boleh klik  ORDER 


Nak beli dengan harga promo, beli 6 free 1 botol pada bulan Ogos 2014. jom pm saya personal. 




Konsultasi secara percuma 
Jom dapatkan supplemen semulajadi,dan selamat
boleh :-
follow saya di facebook Syida Hashim
atau page saya Alahai Vitamin
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925
Email: syida_11@ymail.com
shaklee ID 1068905










No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...