advertisement

CARA ORDER ONLINE MENGGUNAKAN KAD KREDIT ATAU DEBIT

 Untuk buat belian secara online sendiri, anda perlu mempunyai kad kredit atau pun kad debit. Kalau kad ATM biasa TAK BOLEH ye. Kalau anda nak guna cash deposit atau ATM, order melalui saya boleh. Ini cara untuk yg nak order sendiri tak mau melalui saya, tapi nak direct ngan Shaklee. 




1.  Baca dulu online agreement ni ye. Baca sampai paham. kalau nak tukar bahasa boleh pilih kat bahagian Language kat atas sebelah kanan tu.

 2. Pastu akan keluar macam ni(tgk gambar kat atas). Tick kat ruang sebelah tu ye mana suplemen yang anda nak. Cth tu saya tick Vita-C. Berapa kuantiti yang anda nak, boleh adjust kat Column Quantity tu kemudian klik Update.


 3. Dah pilih suplemen anda, kemudian check total Amount(RM). Kalau semua dah ok, klik checkout


 3. Kemudian akan keluar macam ni(gambar kat atas). Isi lah semua detail anda. Pastikan maklumat yang diberi adalah tepat untuk proses penghantaran nanti. Dah siap isi klik Continue


 4. Lepas tu, keluar la macam ni(gambar atas). Check balik order anda. Pastikan kuantiti, jenis produk, jumlah harga dan details penghantaran. Pastikan check betul-betul. Kos penghantaran ke semenanjung ialah RM10, manakala Sabah&Sarawak ialah RM20(pembetulan bkn RM12). Kemudian, klik Proceed for payment.



5. Last step, Butir-butir pembayaran. isi semua detail kat column yang kosong tu. Kemudian klik confirm payment


Mudah ja kan. Tunggu dalam 3-5 hari waktu bekerja, barang anda akan di hantar ke alamat yang anda berikan tu ye.

Jika anda ada pertanyaan atau masalah berkaitan barang anda, sila hubungi customer service Shaklee  di talian Tel: +603-5622 3188 Fax: +603-5622 3199 Email: customerinquiry@shaklee.com.my 

Terima kasih dari saya.
Order melalui saya pun boleh. saya tidak akan kenakan upah sebab saya adalah distributor yg berdaftar. 





Konsultasi secara percuma 
Jom dapatkan supplemen semulajadi,dan selamat
boleh :-
follow saya di facebook Syida Hashim
atau page saya Alahai Vitamin
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925
Email: syida_11@ymail.com
shaklee ID 1068905


No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...