advertisement

Kiriman ketiga_November ini...

Alhamdulillah rezeki..

Terima kiriman ketiga dari sahabat yang tak pernah bersua..

Selamat mendarat di tangan I baru ja tadi..

Masih panas kata orang




Cantik stamp

Pila dunia tu..


Boleh agak siapa pemberi? 

Orangnya tinggal di selatan nuuunn..


20 comments:

  1. Alhamdulillah...siapalah gerangan si pemberi tu ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapalah kan org tu... sejukkk ja tgk hadiah tu

      Delete
  2. Bertuah laa badan kannn... He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezekiiii... Kandaaaa, rindu lah...

      Delete
    2. Rindu katanya.. Mehhhh sini pelok!

      Delete
  3. Ala tak reti teka.. Syida tolong jawabkanlah ea... Hehehehee biasalahh main ngelat.. Kikiki :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah mummy susah pula nak teka-teka ni

      Delete
    2. minggu depan lah cakap.. 1.12..hehe

      Delete
  4. Assalamualaikum....setem piala dunia tu....payah nak dapat....simpan tau....nanti mesti naik harganya kalau jual di masa depan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada cop tulah yang ada lagi nilai kan,...

      Delete
    2. Kalu dah cop tak bernilai... Nak setem SS? He He He...

      Delete
  5. tahniah hadiah dari siapa lah tu ya

    ReplyDelete
  6. Kalau dari selatan bukan Kanda SS ka?

    ReplyDelete
  7. kalau setem ni..akak nak tembak nama wak lalat lah

    ReplyDelete
  8. jeng jeng jeng.. tahuuuu daaa sapa kasi tu..

    ReplyDelete

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...