advertisement

Omega Guard Membantu Bakar Lemak

Bila bercakap pasal kurus, mesti kita terfikir Lecithin kan sebab ianya pengemulsi lemak yang sangat bagus. Tapi, tahu tak kita yang asid lemak omega-3 ni bagus dalam membantu kita membakar lemak dengan lebih baik. Wooo membakar lemak korang. Jadi lemak-lemak yang terkumpul dan termendap sekian lama, akan dipaksa keluar untuk dibakar menjadi tenaga. Jadi, apa beza Lecithin dengan OmegaGuard? Saya bagi perumpamaan yang mudah, Lecithin umpama kereta kancil, OmegaGuard umpama kereta Merz, jadi mana lebih power? mana lebih laju?







Bagaimana Omega Guard buat kerja membakar lemak???
Ceritanya begini(adus cerita plak kan), asid lemak omega-3 membantu bakar lemak dengan membantu badan kita bertindak balas dengan baik terhadap satu hormon yang dipanggil Leptin.
Leptin  pula memberitahu otak kita untuk mengurangkan selera makan. Jadi, jika selera makan kita terkawal, secara tidak langsung kita boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan. Selain itu, Leptin meningkatkan metabolisme badan kita dengan meningkatkan pengeluaran tiriod(ianya mengawal metabolisme badan). Bukan itu sahaja, Leptin juga menyebabkan badan kita membakar lemak untuk tenaga
Apa yang akan berlaku, jika badan kita tidak bertindak balas dengan leptin?  Badan kita akan rasa lapar, dan akan menyimpan lebih banyak lemak. 

·       Lemak omega-3 membantu anda mengawal kelaparan anda dengan menstabilkan paras gula darah.
·       Satu kajian Australia menunjukkan bahawa apabila orang yang mengikuti program senaman mengambil omega-3, menunjukkan pembakaran lemak yang lebih tinggi berbanding dengan orang yang bersenam tanpa pengambilan omega 3




 Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.





Konsultasi secara percuma 
Jom dapatkan supplemen semulajadi,dan selamat
boleh :-
follow saya di facebook Syida Hashim
atau page saya Alahai Vitamin
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925
Email: syida_11@ymail.com
shaklee ID 1068905
 

1 comment:

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...