advertisement

BAWAL ALA2 FAREEDA

wah, wah, ramai lak yg share sal tudung ala2 mawar pnya tu.. saya pun nak share jugak.. macam best ja kan.. tapi guna tudung bawal tau.. sebab kalau nak guna tudung awning tu better beli FAREEDA punya tudung la..
   AWAS! jgn tiru lak fesyen tudung tu, beli yg ORI, kang xpasal kena lak..huhu..


Sebenarnya saya pun share dari entry sis Yuna Bella (lihat sini ) . Tq la sis sebab share cara pakai tudung ni.. senang dan cepat ja.. xyah nak selimpang sana sini..Bukan apa saya ni jenis nak cepat ja. tapi xnak pakai tudung awning tu sebab nampak muka bulat lak, n nampak mcm berumur sikit..hihi..
Saya selesa gaya cam ni.. lagi menutup bahagian dada tu..kan2..hehe


Macam tu la rupanya kalau dh jadi.. abaikan scorpion tu.. huhu.. pilih ja pin yg besar sikit lagi cantik..

wokey kalau u ols nak try gaya tudung ni boleh lak klik entry sis YunaBella k. turtorial dia kat sana..
tak pandai lak saya nak wat tutorial, ni pun nyelit2 time keja..


Abaikan muka masam tu, sbb geram ngan komputer ni asyik shut down je, selfie kejap, n teringin lak nak share kat sini..

 klu u ols nk labuhkan lagi pun boleh..ok la u ols, Good Luck




No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...