advertisement

DEMO LECITHIN

Anda boleh mencuba sendiri di rumah. Anda boleh lihat sendiri bagaimana lecithin bertindak.

Jika kurang jelas, boleh klik pada gambar

1.  Campurkan air bersama minyak. Guna minyak masak je.
2. Pecahkan 2 biji lecithin ke dalam air dan minyak tadi.
3. Kacaukan campuran bahan-bahan tadi.
4. Anda tengok dalam campuran tersebut. Anda akan lihat molekul-molekul terurai. Kesannya hanya beberapa saat sahaja.


Inilah cara semula jadinya lecithin menguraikan lemak-lemak dalam badan. Kesan yang lebih baik jika anda susuli dengan senaman.
Ingat! lecithin adalah nutrien yang memang diperlukan tubuh, ianya bukan lah ubat ajaib yang confirm terus kurus.  Saya nak tegaskan balik, suplemen ini hanyalah bantuan semula jadi, membekalkan nutrien/vitamin yang kurang dalam badan dan bukannya ubat ajaib. Oleh itu, kesan yang diharapkan bergantung kepada badan seseorang.



Anda boleh baca selanjutnya tentang lecithin


Jika anda berminat untuk dapatkan lecithin anda boleh hubungi saya. Mari saya konsult anda lebih lanjut tentang set kurus yang sesuai mengikut bajet dan kesesuaian anda.




Konsultasi secara percuma 
Jom dapatkan supplemen semulajadi,dan selamat
boleh :-
follow saya di facebook Syida Hashim
atau page saya Alahai Vitamin
atau
hubungi saya syida hashim 01121421925
Email: syida_11@ymail.com
shaklee ID 1068905

No comments:

Post a Comment

Komenlah sikit apa-apa pun. Jangan lupa tinggal jejak sekali, senang nak terjah balik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...